Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Administrativní budova
Frieda, Jan ; Pilgr, Milan (oponent) ; Sýkora, Karel (vedoucí práce)
Cílem této práce je navrhnout nosnou ocelobetonovou konstrukci pětipodlažní administrativní budovy s půdorysnými rozměry 35 x 50 m. Navržená budova má půdorysný tvar písmene L, plochou střechu a atiku po celém obvodu. Největší část půdorysu zaujímá zóna kanceláří o rozměrech 48,60 x 18,90 m. Přilehlá zóna komunikační a sanitární má rozměry 13,50 x 15,90 m. Konstrukční výška podlaží je navržena 3,60 m, celková výška budovy činí 18,70 m. Spřažená ocelobetonová stropní konstrukce se skládá z příčně kladených průvlaků a na nich kloubově připojených stropnic. Zabudované bednění (trapézový plech) má žebra orientovaná kolmo na stropnice. Spřažení je obousměrné. Konstrukce bude řešena ve 2 variantách. Varianta č.1 předpokládá jak kloubová spojení průvlaků se sloupy, tak i stropnic (v místě sloupů) se sloupy. Ve variantě č.2 jsou průvlaky rámově spojeny se sloupy a dohromady tak budou vytvářet příčné 2D rámy s kloubovým připojením podélných stropnic. Nosná konstrukce střechy je řešena obdobně jako stropní, přičemž železobetonová deska bude nahrazena ztužidly v rovině střechy a samonosnými žebrovými sendvičovými panely. Svislé opláštění budovy zajišťují sendvičové izolační panely a pásová okna. Použitý typ oceli je S355. Budova je projektována pro lokalitu Hradec Králové. Normy a podklady použité při tvorbě návrhu nosné konstrukce jsou obsaženy v seznamu použitých zdrojů. Výsledkem této práce je statický výpočet s posouzením všech prvků vybrané (nejvhodnější) varianty nosné konstrukce, výkresová dokumentace a technická zpráva.
Nádraží VRT letiště Brno Tuřany
Svobodová, Lenka ; Kyselka,, Mojmír (oponent) ; Nový, Alois (vedoucí práce)
Tématem diplomové práce je nádraží vysokorychlostní trati. Stavební parcela se nachází v jihomoravském kraji, přesněji v městské části Brno-Tuřany. Dům je řešen jako samostatně stojící dvoupodlažní objekt umístěný na mostě nad tratí. Hmota domu je tvořena dvěma ořezanými kvádry, které jsou vůči sobě zrcadlově otočeny. Hmotou obou částí objektu prostupují prosvětlující pruhy, jehož tvar také vychází z ořezaného kvádru a vystupuje nad okolní povrchy. Jsou v něm umístěny vertikální komunikace, což cestujícím usnadňuje orientaci, protože jsou viditelné i vně objektu. Toto uspořádání jednotlivých hmot tak symbolizuje oba směry, z nichž přijíždějí na nádraží rychlovlaky. Uprostřed objektu je umístěna odjezdová a příjezdová hala, jejíž světlá výška je totožná s výškou objektu. Halu obklopují provozní prostory nádraží, které jsou umístěny ve dvou podlažích. Obvodový plášť i střecha jsou neseny rámovou konstrukcí z rovinných příhradových nosníků. Konstrukce fasády je tvořena rámovým systémem Wicona. Obvodový plášť je obložen dílci z tahokovu.
Administrativní budova
Frieda, Jan ; Pilgr, Milan (oponent) ; Sýkora, Karel (vedoucí práce)
Cílem této práce je navrhnout nosnou ocelobetonovou konstrukci pětipodlažní administrativní budovy s půdorysnými rozměry 35 x 50 m. Navržená budova má půdorysný tvar písmene L, plochou střechu a atiku po celém obvodu. Největší část půdorysu zaujímá zóna kanceláří o rozměrech 48,60 x 18,90 m. Přilehlá zóna komunikační a sanitární má rozměry 13,50 x 15,90 m. Konstrukční výška podlaží je navržena 3,60 m, celková výška budovy činí 18,70 m. Spřažená ocelobetonová stropní konstrukce se skládá z příčně kladených průvlaků a na nich kloubově připojených stropnic. Zabudované bednění (trapézový plech) má žebra orientovaná kolmo na stropnice. Spřažení je obousměrné. Konstrukce bude řešena ve 2 variantách. Varianta č.1 předpokládá jak kloubová spojení průvlaků se sloupy, tak i stropnic (v místě sloupů) se sloupy. Ve variantě č.2 jsou průvlaky rámově spojeny se sloupy a dohromady tak budou vytvářet příčné 2D rámy s kloubovým připojením podélných stropnic. Nosná konstrukce střechy je řešena obdobně jako stropní, přičemž železobetonová deska bude nahrazena ztužidly v rovině střechy a samonosnými žebrovými sendvičovými panely. Svislé opláštění budovy zajišťují sendvičové izolační panely a pásová okna. Použitý typ oceli je S355. Budova je projektována pro lokalitu Hradec Králové. Normy a podklady použité při tvorbě návrhu nosné konstrukce jsou obsaženy v seznamu použitých zdrojů. Výsledkem této práce je statický výpočet s posouzením všech prvků vybrané (nejvhodnější) varianty nosné konstrukce, výkresová dokumentace a technická zpráva.
Nádraží VRT letiště Brno Tuřany
Svobodová, Lenka ; Kyselka,, Mojmír (oponent) ; Nový, Alois (vedoucí práce)
Tématem diplomové práce je nádraží vysokorychlostní trati. Stavební parcela se nachází v jihomoravském kraji, přesněji v městské části Brno-Tuřany. Dům je řešen jako samostatně stojící dvoupodlažní objekt umístěný na mostě nad tratí. Hmota domu je tvořena dvěma ořezanými kvádry, které jsou vůči sobě zrcadlově otočeny. Hmotou obou částí objektu prostupují prosvětlující pruhy, jehož tvar také vychází z ořezaného kvádru a vystupuje nad okolní povrchy. Jsou v něm umístěny vertikální komunikace, což cestujícím usnadňuje orientaci, protože jsou viditelné i vně objektu. Toto uspořádání jednotlivých hmot tak symbolizuje oba směry, z nichž přijíždějí na nádraží rychlovlaky. Uprostřed objektu je umístěna odjezdová a příjezdová hala, jejíž světlá výška je totožná s výškou objektu. Halu obklopují provozní prostory nádraží, které jsou umístěny ve dvou podlažích. Obvodový plášť i střecha jsou neseny rámovou konstrukcí z rovinných příhradových nosníků. Konstrukce fasády je tvořena rámovým systémem Wicona. Obvodový plášť je obložen dílci z tahokovu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.